Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Studiekring 50+

Op zoek naar een leuke uitdaging? Dan heeft de Bibliotheek misschien iets voor jou: een Studiekring. Maar laat je niet afschrikken door het woord Studiekring, want jij bepaalt zelf waar het over gaat!

In de praktijk gaat het om het met elkaar bespreken van zelfgekozen onderwerpen, van eigen ervaring en inzichten. De onderwerpen hebben vaak betrekking op de actualiteit, eigen hobby’s en interesses .

Een studiekring is zeer geschikt voor 50-plussers die weten dat thuis een heerlijke plek is maar die ook hebben ontdekt dat nieuwe contacten en in gesprek gaan over inhoudelijke actuele onderwerpen het leven kunnen verrijken.

Elke eerste dinsdag van de maand komt de Studiekring bij elkaar in de Openbare Bibliotheek in Staphorst. De bijeenkomsten duren maximaal anderhalf uur, van 10.00-11.30 uur.

Belangstelling om eens kennis te maken met de Studiekring? Kom dan langs of geef het door via:   of tel: 0522 – 46 20 44.

Datum dinsdag 7 februari 2023
Tijd 10:00 tot 11:30 uur
Waar Bibliotheek Staphorst
Voor wie Senioren (60+), Volwassenen (18+)