Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Burendag 2022 (Staphorst)

Op zaterdag 24 september 2022 doet de Bibliotheek Staphorst mee aan Burendag. Wij nodigen al onze buren uit voor een gezellig koffiemomentje met pubquiz en kinderactiviteit. Een leuke manier om elkaar beter te leren kennen. Jij komt toch ook?

Burendag is een initiatief van Douwe Egberts en het Oranje Fonds en wordt ieder jaar op de 4e zaterdag in september gevierd. Burendag is een dag waarop de buurt gezellig samenkomt en waarbij veel mensen iets goeds doen voor elkaar en de buurt. Want goede buren doen ertoe.

Woon jij in de buurt van de Bibliotheek Staphorst? Meld je dan via de oranje button onderaan deze pagina aan. Samen maken we er een gezellige ochtend van en wie weet bedenken we alvast een leuke activiteit voor de volgende Burendag.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum zaterdag 24 september 2022
Tijd 10:00 tot 12:00 uur
Waar Bibliotheek Staphorst