Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

JobOn training: Kom in actie en bereik je doel

Online activiteit werk en inkomen

Als je weet wat je wilt, dan kun je het ook bereiken! Dat is de uitdaging waarmee we in deze online training aan de slag gaan. Door te weten wat je níet wilt, maar zeker ook wat je wél wilt, kom je stapje voor stapje dichter bij dat ene doel: die baan die uitstekend bij je past.

Wat gaan we doen?
Na de kennismaking beginnen we met het invullen van een persoonlijk canvas. Aan de hand van individuele en gezamenlijke opdrachten maak je een persoonlijk actieplan waarmee jij jouw doel kunt bereiken. Ook krijg je inzicht in welke belemmeringen je ervaart en wat je tegenhoudt om in actie te komen om ze te overwinnen.

We werken samen en helpen elkaar om doelen en actieplannen helder te krijgen. Je ontmoet gelijk andere werkzoekenden in de regio Twente en kunt zo direct jouw lokale netwerk vergroten.

Aanmelden en kosten
Deze activiteit is gratis voor leden en niet-leden van de Bibliotheek. Aanmelden is verplicht. We gebruiken het programma Zoom om elkaar online te ontmoeten.

Deze activiteit is onderdeel van een samenwerking tussen Overijsselse Bibliotheken. De aanmeldingen worden centraal verwerkt. Stuur jouw naam, e-mailadres, woonplaats en de naam en datum van de activiteit naar .

Online deelnemen
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met een Zoomlink. Om deel te nemen heb je alleen een laptop nodig met camera, microfoon en een goed werkende internetverbinding. De Bibliotheek helpt je als dat nodig is. Aarzel dus niet en meld je aan!

Door je aan te melden ga je akkoord met het gebruik van jouw e-mailadres door de Bibliotheek en het sturen van informatie na afloop van de activiteit waaraan je deelnam.

Meer activiteiten
Een groot aantal Bibliotheken in Overijssel bieden samen een compleet voorjaarsprogramma voor werkzoekenden. Voor iedereen die bezig is met persoonlijke ontwikkeling, of je nu tijdelijk geen baan hebt, wilt veranderen van baan of gewoon je CV wilt bijhouden. Zo kun je bijvoorbeeld meer leren over hoe je LinkedIn kunt inzetten, hoe je jouw eigen netwerk gebruikt, waar jouw talenten liggen of hoe je jezelf presenteert tijdens sollicitatiegesprekken.

Bekijk hier alle activiteiten.

Datum dinsdag 20 juni 2023
Tijd 10:00 tot 12:00 uur
Waar Online
Voor wie Volwassenen (18+), Senioren (60+)