Nieuws uit de Bibliotheek

Bibliotheek Staphorst weer open!

Boeken lenen en terugbrengen

Wanneer je de Bibliotheek bezoekt, gelden de coronamaatregelen van handen ontsmetten en 1,5 meter afstand houden.
Ook is er in de Bibliotheek een looproute aangegeven en kun je door de achterdeur weer naar buiten.

Openingstijden  Bibliotheek Staphorst
Kijk hier voor de openingstijden

Gebruik van computers en lees/werkplekken, toilet en koffie en thee.
Als je gebruik wilt maken van een computer en een werkplek in de Bibliotheek is het nog wel nodig om een gezondheidsverklaring en registratieformulier in te vullen.
Er kan wel weer gebruik worden gemaakt van koffie- en theeautomaat en de toiletten.

Activiteiten
We mogen weer activiteiten organiseren voor een beperkt aantal personen en met inachtneming van een aantal regels. We gaan bekijken wat mogelijk is onder die voorwaarden en zullen je daar zo spoedig mogelijk via deze website en social media over informeren.

Heb je vragen over de coronamaatregelen?
We helpen je uiteraard graag verder. Je kunt ons bereiken via  of via 0522 462044.
We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen in Bibliotheek Staphorst!

Blijf gezond en let goed op elkaar,   alle medewerkers van Bibliotheek Staphorst.