Oefenprogramma: Theorie Rijbewijs

Voor welke leeftijd? 12-18 (tieners/jongeren), 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen Cursussen
Thema Onderwijs
Locatie en service Bibliotheek Staphorst, Bibliotheek Rouveen

Gratis oefenen voor je theorie-examen scooter (bromfiets), auto of motor

In Bibliotheek Staphorst en Rouveen kun je gratis oefenen voor je theorie-examen scooter (bromfiets), auto of motor met het programma ‘Theorie-rijbewijs’ van het bedrijf Theorie.nl. Je kunt oefenen op een computer of op de eigen mobiel, tablet of laptop. De enige voorwaarde is dat deze middelen zijn aangesloten op het WIFI netwerk van de Bibliotheek. Alle vragen uit het CBR-examen zitten in het programma verwerkt.

Het ‘Oefenprogramma theorie-rijbewijs’ is voor zowel leden als niet leden van de Bibliotheek.

Omschrijving
Veel deelnemers aan het CBR-theorie-examen slagen de eerste keer niet voor het examen. Met het ‘Oefenprogramma theorie-rijbewijs’ wil de Bibliotheek je kans op slagen vergroten. Zo leveren we een bijdrage aan je persoonlijke ontwikkeling en het zelfstandig deelnemen aan de maatschappij.

Meer informatie
Kom naar de Bibliotheek en geef bij de informatiebalie aan dat je wil oefenen voor het CBR-theorie-examen.