Verlengen boeken, films of muziek

Voor welke leeftijd? 4-12 (basisschool kids), 12-18 (tieners/jongeren), 18+ (iedereen boven 18)
Locatie en service Klantenservice

Regel het via ‘Mijn Bibliotheek’

De ‘Mijn Bibliotheek-pagina’ is gekoppeld aan je abonnement op de Bibliotheek. Via deze pagina kun je allerlei onderwerpen bekijken en direct zaken online regelen. Bijvoorbeeld: bekijk boeken op je verlanglijst en vraag deze meteen aan. Krijg inzicht welke materialen je in huis hebt en verleng eventueel direct de leentermijn. Belangrijk: schrijf je in voor de nieuwsbrief via ‘Abonnement op mailinglijst’ en blijf automatisch up-to-date over nieuwe aanwinsten en leuke activiteiten!

Heb je vragen over het menu? Wij helpen je graag verder. Mail de klantenservice.

Verlengen boeken, films of muziek

Wil je geleende media (boeken, films, muziek) langer in huis houden dan de inleverdatum? Dat kan door maximaal twee keer de inlevertermijn te verlengen. De datum verschuift drie weken naar de toekomst (vanaf de dag van verlengen). Let op! Als een ander Bibliotheek-lid de door jou geleende media heeft gereserveerd dan is het niet meer mogelijk om de inlevertermijn te verlengen.

Het verlengen van de inlevertermijn van media verloopt in een aantal stappen:

1. Log met uw gebruikersnaam en wachtwoord in bij ‘Mijn Bibliotheek’.
  2. Bekijk het overzicht van de media die u in bezit heeft.
  3. Als in de eerste zin onder de titel staat: kan niet worden verlengd, dan is verlenging niet mogelijk.
  4. Klik op de titel van het boek
  5. Klik op ‘verleng aangevinkte materialen’

Deze service is voor leden van de Bibliotheek.

Bekijk geleende media in Mijn Bibliotheek.